Äntligen Fredag

Så härligt med fredag och helg!
Känner mig ovanligt trött så det ska verkligen bli skönt med sovmorgon och några lediga dagar!
Jag har precis fyllt år och min kära dambo fyller år nästa vecka, så ikväll kommer min bror J och hans fru, min svägerska J till oss på lite kalas.
Jag tänkte göra en lättare middag i form av en kräftpaj med en fräsch blandsallad till, och sen Gino till efterrätt, min favorit för tillfället!
Jag tycker verkligen det är så mysigt att bjuda hem folk och jag älskar att pyssla och fixa iordning och göra fint!
Jag föredrar att bjuda på middag hemma än att gå på restaurang.
Det blir mer personlig så! Fast givetvis är det riktigt trevligt att gå på restaurang emellanåt också!
I morgon lördag åker vi mot Eskilstuna för att gå på släktträff, roligt att träffa kusinerna man inte ser så ofta!
Min övriga lediga tid ska jag ägna åt att göra klart ett bröllopshäfte till min väns bröllop nästa helg! Värdparet har gjort innehållet och jag gör layouten, det ska skickas till tryckeriet på måndag så jag börjar bli lite stressad, men det kommer nog ordna sig! Jag jobbar bättre under press!

Vad ska ni göra du helgen?

Nu är det bara 5 timmar kvar tills det är helg! Underbart!



Lite inspirerande upplägg, en snygg dukning och min favorit Gino!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0