En Salig Blandning

Det här med att ha en blogg med tema är inte riktigt min grej. Jag har så mycket jag vill skriva om, så det här kommer bli en salig blandning.
Jag älskar god mat, jag lagar den gärna själv eller tillsammans med min sambo R, att besöka en restaurang lite då och då och äta en god middag är något jag gärna lägger pengar på! Att få bjuda vänner på middag är också roligt!
Att fota är ett annat intresse, så småningom kommer ni få se bilder jag tagit, leker gärna i fotoshop för att förbättra och förändra bilder.
Jag är utbildad Make Up Artist, så kanske det blir något sminktips, fråga gärna om du undrar något!
Jag älskar att spendera tid hemma och vill gärna ha det fint! Dock är INTE inredning min starkaste sida, men jag vill så gärna lära mig med och få massa inspiration fån er! Har du en inredningsblogg eller vet du någon bra? Tipsa mig! =)
När jag har tid, vilket jag hoppas på att få mer av framöver, bakar jag gärna! Något jag även vill bli bättre på! Jag bakar nog HELLRE än BRA! Alla recept motaget tacksamt!
Jag är nyförlovad med min Mr. R! Han är givetvis en stor del av mitt liv, lika så mina vänner och min familj!

Det här minna vänner är vad jag kommer skriva om! Och jag vill mer än gärna ta del av din blogg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0