Kärt Återseende

Ikväll har jag haft besök här hemma av 3 vänner som jag inte sett på hur länge som helst!!! En av dom träffade jag senast för 2 år sedan och ändå känns det som igår!
Det är verkligen roligt med sånna vänner, fast man inte ringer varandra flera ggr i veckan eller ses på evigheter, så är det bara att fortsätta där man var sist. Allt är precis som vanligt!
Vissa vänner är det som at lära känna på  nytt när man inte ses på länge och man inser att man inte har så mycket gemensamt egentligen och vissa måste man prata med flera ggr/veckan för att "underhålla" vänskapen!
Vi lärde känna varandra när vi jobbade ihop en säsong i fjällen, vintern 2007 var de. Vi var på en liten ort utanför Åre och vi få som va där lärde verkligen känna varandra. Man får en speciell relation när man umgås så intensivt under en period och under förhållanden man inte är van vid!
Men roligt hade vi, och jag är verkligen glad att jag fått lära känna dessa personer!

Vill bara visa er hur vackert vi bodde under några månader!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen stilren blogg du har! Kör hårt och lycka till med att göra din egen grej!

2009-08-18 @ 07:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0