Lyckad Middag

Middagen igår blev väldigt lyckad, god mat och trevlig sällskap framförallt! Det blev kyckling som sagt! Befinner mig på jobbet så jag har ingen bild på maten nu, men jag lägger upp den när jag kommer hem, tillsammans med receptet! Det var väldigt uppskattat och kommer definitivt lagas fler gånger hemma hos oss. Till efterätt blev det turkish yogurt  med frukt, maräng och vit choklad, väldigt gott, dock var vi allt för ivriga när den serverades så det blev inget kort på den!
Det blev en lugn och skön kväll, jag och R skulle upp tidigt i morse och jobba så det blev ingen sen kväll.
Vi åt mat och pratade, kollade på Friidrotts VM och såg en film, The International.
Helt okej film man man gillar action. Grymt snygg filmad och många bra scener, dock var det lite svårt att häga med emellanåt. Men jag kan ändå rekomendera den!



The International, med bl.a. Clive Owen & Naomi Watts.

Har du sett någon bra film på senaste som ni kan rekomendera?

I Sthlm lyser solen idag, riktigt härligt efter några dagar med regn och blåst!
Hoppas du har det lika fint hos dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0