Höst



Jag vet, det är fortfarande sommar, eller sensommar i alla fall! Men jag kan inte låta blir att längta efter hösten!
Jag älskar verkligen hösten!
Kanske jag längtar extra mycket för att jag har en del att se fram emot i höst!
Sensommaren avslutas med ett bröllop nästa helg, min älskade bästa vän C och hennes F blir Herr & Fru! Så underbart! Är dock lite stressad över allt som ska hinnas med och fixas innan dess, bara 1 vecka kvar nu! Men jag ser verkligen fram emot det!
Sen börjar september, med nytt schema på jobbet, vilket kommer innebära att jag vecka 1 jobbar Mån-Tis, ledig Ons-Tors, jobbar Fre-Sön, och vecka 2 ledig Mån-Tis, jobbar Ons-Tors, ledig Fre-Sön osv. Ser verkligen fram emot detta!
I början av september planerar jag och min R en kräfskiva med våra närmsta vänner! Ett nytt gymkort ska inhandlas, tycker det ska bli så skönt att komma igång igen efter alla lata dagar i sommar, som jag verkligen inte haft något emot, men nu när det är höst känns det skönt att börja röra på dig igen och äta lite sundare! Jag ska prova ett nytt gym i höst, Eikdalsbadet, där kan man kombinera gym, gruppträning och bad. Låter hur bra som helst tycker jag! Ingen som har lust att hänga på? Jag skulle verkligen behöva en träningsvän!
Ser också fram emot dom mörka kvällarna när man kan tända ljus i hela lägenheten, plocka fram en tidning eller en bra bok och dricka en kopp te till! Så mysigt!
Och det bästa av allt, i november åker jag och min älskade R till Florida för 2 veckors semester inkls. en kryssning i västindien, inte undra på att jag längtar till hösten!





Ser det inte underbart ut?
Erkänn, nu längtar du också lite efter hösten! ;)

Hur ser eran höst ut?

Nu ska jag dricka te och äta min morgonmacka, hoppas du får en fin dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Vad kul med en ny läsare:D Jättehärlig blogg du har, här kommer jag titta in fler gånger.



Jag föredrar nog sommaren framför hösten, även om hösten är allt bra mysig. Men jag tycker nog att det kan vara sommar ett tag till för det känns inte som det har varit tillräckligt ännu:)



SV: Vad kul att du gillade vår hylla och ja den hänger ovanför sängen i sovrummet;)



Du får ha en fortsatt härlig torsdag

Kramar

2009-08-20 @ 16:01:29
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vad kul att ha en ny läsare och att du har startat en egen blogg. Som jag tycker verkar väldigt mysig! Kul med en make-up artist, kommer defintivt ställa dig någon fråga!



Jag längtar också lite till hösten! Alla mysiga koftor, tända ljus och mys i soffan. Underbart enligt mig.



Många kramar

2009-08-20 @ 16:42:37
URL: http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0