Tisdag -Mer Besök

Tisdagar är en helt okej dag på veckan! Då har man insett att det inte längre finns någon återvändå, utan helgen är slut och man har kommit in i veckorutinerna igen.
Själv jobbar jag sen 4 veckor tillbaka, det blev en tidig semester i år, men vissa har fortfarande semester, vilket innebär att det finns dom som vill komma och hälsa på, vilket givetvis är väldigt uppskattat! Vänner som bor långt borta och inte alltid har vägarna förbi.
Ikväll kommer min barndomsvän L tillsammans med hans flickvän A. Dom kommer ikväll och ska sova över tills i morgon! Jag ser verkligen fram emot detta, då dom bor i Växsjö och vi sällan ses.
Det blir  middag ikväll och massa prat!
Jag ska prova ett nytt recept som jag hittade hos http://starwoman.blogg.se.
Det är en kycklingrätt, resultatet får ni se senare! =)
Nu är det lunch här, den består idag av fläskfilé gratinerad med en kantarellsås och tomater, med färsk potatis från mamma och pappas land! Inte helt fel!

Önskar er en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vad glad jag blev över din fina kommentar, så kikar man in här och så har du länkat till mig, gullig du är =)



Lycka till med bloggandet, jag kommer garanterat kika in här fler gånger!



Stor kram



//Anna

2009-08-18 @ 12:26:37
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0