6/7 -09




Våra ringar, min till vänster och R.s till höger, han har dock bara 1.

Idag för 3 månader sen friade min älskade R till mig! Min blivande man!

I somaras på våran semester fick jag äntligen den efterlängtade frågan, Vill du gifta dig med mig?
Vi har vart tillsammans i över 2 år nu och en förlovning började kännas som ett naturligt nästa steg.
Själv hade jag gissat på att det skulle bli nu i höst på våran resa till Florida.
Dock anade R att jag trodde det, och även många i våran närhet, vilket han inte tyckte var så roligt! Så därför överaksade han alla, inklusive MIG! Jag hade ingen aning alls, och förstod knappt vad han menade när han frågade, haha!
När man har väntat så länge på just den frågan så känns det faktiskt overkligen när den väl kommer!
Men så lycklig jag var och ÄR!!!
Ringarna valde vi tillsammans, och fortfarande ibland kan jag kolla på mitt vänstra ringfinger och knappt förstå att det är sant!
Idag firar vi som sagt 3 månader, 3 lyckliga månader. Så ikväll blir det ett restaurang besök, ett Italiensk sådant.
För oss är förlovningen ett steg till att gifta sig, och giftemål blir det, vi har till och med bestämmt när det blir.
Men det håller jag hemligt ett tag till!





Kanske en blivande vigselring! ;)

Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Åhh så kul. Stort Grattis till er:D

Vilka fina ringar ni har valt.



Hoppas ni har en mysig kväll tillsammans

Kraamar

2009-10-06 @ 22:54:50
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0