Cult Design






Bilder: cultdesign.blogg.se

Ett märke - Oändliga möjligheter

Jag kan verkligen inte få nog av detta märke.
Skulle jag ha möjlighet skulle jag köpa allt som finns i sortimentet, eller nästan i alla fall.
Jag blir så inspirerad och skulle vilja åka hem och göra om lägenheten till en Cult Design-Lägenhet!
Det bästa är att dom inte bara har snygga saker utan även väldigt praktiska lösningar till hemmets alla rum.
Deras säker känn också väldigt tidlösa och dom passa olika stilar.
Är ständig inne på deras hemsida och väntar på ett nytt inlägg. Kan verkligen rekomendera den till er som gillar Cult Design, om ni inte redan hittat dit! Mycket inspiration!
Har en rad önskningar och vet inte vart på listan jag ska börja! Kan tyvär inte, hur gärna jag än vill, köpa allt jag vill ha på samma gång. Men det är roligt att samla på sig lite i taget!

Ikväll tar jag tåget till Linköping som sagt, någon som känner till någon bra butik där som har Cult Design?
Ska bli mysigt att åka bort över helgen och bara få umgås med goda vänner.
Det blev blåbärsmuffins igår föresten, det går fort & lätt och alla ingredienser finns alltid hemma. Tog med några till jobbet som jag hade tänkt bjuda på till em. fikat och resten blir till helgens värdinna.

Hoppas ni får en trevlig helg, vi hörs vi på söndag när jag är hemma igen! ♥

Kommentarer
Postat av: R

Shoppa inte upp alla våra pengar nu när jag inte är hemma och håller efter dig;)

puss!

2009-10-09 @ 14:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0