Från 300 Till 3



Runt jul förra året bestämde vi oss för att vi skulle åka utomlands i höst, nämare bestämt till Florida, USA. Då var det 10 månader kvar eller 300 dagar. Det kändes som en evighet. Vi visste att en hel vinter skulle gå förbi, det skulle bli vår, sommar, varmt och semestertider och en hel höst med alla dess färger. Nu har 4 årstider passerar och det är nu 3 dagar kvar. 3 dagar till våran drömresa äntligen ska bli av.
Har fortfarande inte riktigt försått det, jag har inget att relatera till och därför är det svårt att ta in att vi verkligen åker på söndag, overkligt!
Förhoppningsvis känns det mer verkligen när man börjar packa och om inte annat när vi sitter på flyget på söndagmorgon!

Nu har snar ännu en arbetsdag passerat och jag vänta på att klockan ska bli 16.00 så jag får gå hem. Tänkte åka förbi Kista Galleria påvägen hem. Sen blir det hem och städa lägenheten ikväll, är så tråkigt att komma hem till en stökig lägenhet när man vart bortrest. Sak även försöka fåihop en packlista, inte riktigt min grej, men det känns som det kan vara nödvändigt. Någon som har något tips?

Hoppas ni har en bra dag och att ni njuter av solen som faktiskt tittat fram titt som tätt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0