Gräsänka

God Morgon!

Onsdag 7 oktober 2009!

Vet ni, jag har blivit "gräsänka"! =(
Min kära färsman har lämnat mig för landet på andra sidan Atlanten, USA närmare bestämt.
Vissa har det bra!:)
Nej, så farligt är det faktiskt inte. Han ska dit på en konferens, planet lyfter om någon timme och nästa onsdag är han hemma igen. 1 vecka går så fort!:)
Givetvis kommer jag sakna honom, fast ändå tycker jag det är ganska skönt att få ha lägenheten ensam och rå om mig själv några dagar! Det är blandade känslor.
En av dom bästa sakerna med att vara själv, är att jag blir så mycket effektivare än när R inte är hemma, haha. Jag vet inte varför, men jag får alltid mycket mer gjort. Och han är lika dan faktiskt. Så det är nog bra för oss att vara ifrån varandra ibland! ;)
Sen tycker jag man uppskattar varandra på ett annant sätt när man vart i från varandra, och det är ganska mysigt ändå att få ha någon att sakna och längta efter.

Eller vad tycker ni?

Idag skiner solen, emmelanåt i alla fall! Alltid nåt!
Kunde man inte tro med tanke på nattens regn & blåst!

Nu ska jag dricka kaffe! Hörs senare! ♣

Hittade en bild jag tyckte passade inlägget så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0