Härlig Helg

Så otroligt fort helgerna går, känns som jag precis satt här och väntade på att klockan skulle bli 16.00 så jag fick åka hem för att sedan ta tåget till Linköping.
Nu sitter jag här igen, helgen ligger bakom mig och framför mig en helt ny vecka!

Helgen har vart toppen! Den har ändå kännts lång då vi hunnit med en hel del.
Med tanke på att 4 av helgens timmar spenderades på tåget inhandlade jag både Elle Interiös och Allt Om Bröllop. Tycker faktiskt det är ganska mysigt att åka tåg med en bra tidning, bra musik och något gott att äta på!
Han inte med så mycket på fredagen förutom en kopp te och massa prat.
Lördagen bestod till stor del av shopping, så rolig. Älskar att ha massa kassar att bära runt på! det blev både en del saker till lägenheten och till mig själv. Vad får ni se senare!
På kvällen lagade vi mat, drack lite vin och sjun singstar Abba. Hade aldrig gjort det förut, många skratt blev det. Haha! Jag älskar Abba, tänk att deras musik har berört så många generationer!
Lördagskvällen blev sen så söndagen blev milt sagt lugn. Vi kollade på fredagens Idol och så gick vi ut och åt innan det var dags att sätta sig på tåget igen.
Tack mina vänner för en otroligt rolig helg!
Föresten, min blåbärsmuffins till värdinnan blev inte alls någon hit då jag helt glömt bort att H är laktosintollerant och inte alls kunde äta mina muffins. Haha! Men det är väl tanken som räknas! :)

Det var min helg det! Nu ser jag fram emot en ny härlig vecka!

Hur har ni haft det i helgen?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0