Helgen som gått



Efter shoppingturen, utanför Titanic utställningen.

Gårdagens middag och fredagens efterrätt bestående av hallon,
jordgubbar, blåbär, björnbär & vitchoklad i ugnen.


Dagens frukostbuffé.

Snörvel, snörvel...host, host!
Har gått och blivigt sjuk!:( Så jag och bloggen har flyttat in i sovrummet idag. Så nu sitter jag här under täcket med en kopp te. Kan inte låter så dumt, men så drygt det är att inte orka med någonting! Hoppas på att det kommer gå över lika fort som det kom.

För övrigt har det vart en jättebra helg. Igår blev det som planerat ett besök i Östermalmshallen och sjöhistoriskas utställning om Titanic. Som faktiskt var jättebra coh verkligen intressant. Över mina förväntningar!Kan verkligen rekomendera ett besök där, dock finns utställningen bara kvar till den 1 november, så vill man hinna med ett besök där får man skynda sig.
Östermalmshallen är ju också väldigt trevligt, blev lite små saker som kräftröra till middagen igår som bestod av bakadpotatis med tillbehör, lite ölkorv, getost och fikonmarmelad. Så gott!
Kilade även förbi NK och handlade te, blåbär och champagne cream, och ett grovt bröd till osten och fikonmarmeladen. Mums!

Hade tänkt bjuda över ett par vänner på fika idag på em., men dom kunde tyvär inte. MEN, vem har sagt att man alltid måste ses på em./kvällen!? Så det blev helt enkelt gäster till frukost istället. Mycket trevligt. Det är också det ända jag har orkat med idag, för sen dom gick hem efter frukosten har jag sovit hela dagen. Så synd med tanke på det fina vädret, hade vart skönt att komma ut!

Vad har ni gjort i helgen?

Nu ska jag snart försöka få i mig lite middag som min snälla sambo lagar till oss och sen ladda för en ny arbetsvecka!

Ha en trevlig söndagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0