Hemma


Den fantastiskt goda frukosten, blommor som mamma fick av mig igår och nagelspat! =)


Hej mina bloggvänner!
Om ni bara visste hur skönt det är att vara hemma!
Har precis ätet en ordentlig frukost, bla. med äpplen och björnbär från trägården, efter en välbehövlig sovmorgon, tänk att de kan vara så skönt att sova!
Igår kväll blev det idolmys och nagelfix. Tycker det är roligt att fixa med naglarna, men jag tar mig aldrig tid i veckorna. Men nu är dom röda och helgfina! Dock kunde dom vart lite längre, men jag jobbar på det.

Dagens blad är relativt oskrivet. Skönt att inte ha så mycket planer för en gång skull. Det blir ofta lätt så när man åker hem, man ska hinna träffa alla man inte träffar så ofta, och ofta åker man hem av någon speciell anledning som brukar ta upp hälften av tiden. Men inte denna helg!
Det enda jag har planerat är att träffa min äslakde vän C som också är i stan just denna helg. Ska bli så roligt!

Men nu ska jag vara social med familjen, ville bara säga hej!

Önskar er en riktigt härlig helg! Sköt om er! ♥


Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Visst är det något speciellt med helgfrukostar? Så mysigt att kunna sitta länge och njuta:)



Härligt att få komma hem och bli lite ompysslad av familjen. Får man fråga vart du kommer ifrån?:)



Hoppas du har en mysig söndag

Massor kramar

2009-10-04 @ 13:46:52
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0