Måndagskväll

Hoppas ni haft en skön helg och att veckan börjat bra!

Jag hade en jätteskön helg hemma. Att komma hem, umgås med familjen och bli lite ompysslad var verkligen vad jag behövde. Nu känner jag att batterina är laddade igen!

Jag fortsätter jobba mån-fre ett tag till och slutar 16.00 på dagarna. Vilket är otroligt skönt. Den där timme gör verkligen mycket för kvällen.
Idag när jag kom hem drog jag på mig träningkläderna och joggingskorna för en snabb promenad / joggintur. Med tanke på att jag inte tränat sen innan semestern blev det mest promenad, men jag kom ut i alla fall.
Det är bra segt innan man kommer ut, men när man väl är igång är det så otroligt skönt
Älsklingen stod för middagen idag, så det vara bara att duscha och sätta sig och äta när jag kom tillbaka. Va bra man har det!!!
Efter middagen han jag till och med vila en lite stund, så skönt efter lite träning och mat.

Klockan är fortfarande bara strax efter 20.00 och det är fortfarande några timmar kvar på denna måndag.
Själv tänkte jag inte göra mer ikväll än kolla på Sveriges Fulaste Hem & Hollywood Fruar!
Lite te & glass till det får det också bli! (Jag vet, det är lite för kallt för att äta glass, men jag blev så otroligt sugen på Vinetta när jag var och handlade sist, så den fick följa med hem!:))

Ta hand om er! ♥



Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Visst är det härligt att komma ut en sväng efter jobbet. Jag var också ute och promenerade i den fina kvällen:)



Hoppas du har en fin dag

Kramar

2009-10-06 @ 08:37:08
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0