Sambo igen

Idag klockan 07.45 landade R på Arlanda, kan ni tänka er hur tråkigt det är att vara på jobbet idag? Jag vill gå hem NU! Jaja, "bara" 6½ timme kvar tills jag är hemma. Det blir nog en bloggfri kväll då vi både säkert har massor att berätta för varandra och bilder som ska gås igenom!
Det var i och för sig bloggfritt igår också, men då pga. att jag putsade på lägenheten för att den skulle vara extra fin tills idag! Vilket jag tycker att jag lyckades ganska bra med! :)

Äntligen kan jag ta bilder igen också nu när R kommit hem, jag har verkligen saknat den där kameran. Typiskt att det är så mycket man vill fota när man inte har någon kamera. Men det är kanske psykologiskt?
Nu kan jag visa er resultatet av helgens shopping och annat kul!

Stannade till i stan igår påväg hem från jobbet. Tänk att det kan vara så roligt att handla! Var bl.a. inne på H&M och köpte bäbiskläder till R.s brorsdotter som blir 1 månad idag. Så otroligt mycket sött det finns! Hade nästan beslutsångest när jag stod där och skulle välja, det är så mycket man skulle vilja köpa! Men tillslut det blev en vit body med grön/rosa tryck och ett par mintgröna mjukisbyxor! Så sött! Är inte så mycket för de där med babyblått till pojkar och rosa till flickor!
Var även inne en sväng på Åhléns, där julskyltningen var i full gång. Jag älskar verkligen julen och allt som hör den tilll, och den får gärna vara så länge som möjligt. Men igår tyckte jag faktiskt bara att det kändes jobbigt med alla julgrankulor och tomtar. Det är fortfarande höst, en väldigt fin sådan. Och så länge det är så kan julsakerna gärna stå kvar på lagerhyllan ett tag till!

Hoppas solen lyser på er också idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0