Torsdag

En helt vanlig sådan, vilket är skönt! Har en del att fixa med hemma så det passar mig bra!

Igår var jag hemma hos ett par vänner, vi är några stycken som träffas 1 gång i veckan och fikar och pratar om livets viktiga & oviktiga frågor, jättemysigt!
Det blev mycket bröllopsprat igår då en av mina vänner förlovade sig i fredags, dom vi var hemma hos gifte sig i sommras och jag & R funderar som sagt också lite på bröllop!
Väldigt roligt ämne som kan diskuteras i evigheter, om ni frågar mig!:)

Insåg igår att jag i och med R.s resa har blivigt kameralös! Givetvis var han tvungen att ta med sig båda våra kameror. Har precis sålt min system kamera då vi tyckte det var lite onödigt med varsin, men uppenbarligen skulle det behövas!:) Så det blir lite dåligt med "riktiga" bilder den här veckan tyvär.

Ikväll blir det städning, torsdagar är våran städdag. Tycker det är skönt att ha lägenheten ren och fin inför helgen!
Ska även packa då jag ska tillbringa helgen i Linköping med mina närmaste vänner från gymnasiet. H, J & M! Vi är verkligen utspridda över hela landet så vi ses inte så ofta. I sommras var vi hemma hos mig en helg och nu ska vi alltså hem till H i Linköping där hon pluggar. Ska verkligen bli trevligt!
Funderar på att baka något och ta med, vad tror ni om det!? Något förslag?
Tycker inte om att komma tomhänt!

Ska fundera på det under em. så får vi se vad det blir!:)

Hoppas ni har en bra dag, hörs förhoppningsvis ikväll bland damvippor & glasputs! ♥


    Vår student för nästan 5 år sedan. Så små vi var!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en mysig helg tillsammans med dina nära!:)

2009-10-08 @ 21:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0