090925

Den 25.e är alltid ett bra datum! Jag och R blev tillsammans den 25.e, i och för sig var det i augusti, men den 25.e är ändå alltid våran dag. Den 25.e innbär även lön. Och den 25/9 i år innebär även fredag och helg, härligt!

Har bara 2 timmar kvar på min arbetsdag inna jag ska kila hemåt och packa, som jag skulle gjort igår, för att sedan åka norrut där vi ska spendera helgen. Vi ska till min moster och hennes familj i Borlänge. Det är så vackert i Dalarna, tycker om att spenndera tid där. Planerna för helgen består av; träffa kusinerna, hälsa på mormor, plocka svamp, gå på marknad, fixa lite med bilen och kolla på Diva, min kusins häst som hon precis har köpt! Förhoppningsvis blir det lite höstshopping också. Är på jakt efter ett par svarta stövlar bl.a. Några Tips?

Ser verkligen fram emot helgen, tycker om små minisemestrar när man får komma bort lite.




Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du skriva igen?

2009-10-02 @ 08:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0