Äntligen Fredag

Nu kan jag också säga, Äntligen Fredag! :)
Egentligen skulle jag jobbat i helgen och därför har det inte känts som fredag idag.
Enligt mitt schema skulle jag jobbat Lördag 7-19 och Söndag 7-19, sen ledig Mån-Tis.
Men nu blev det ändrat så nu ser det ut såhär i stället; Lör-Sön Ledig, jobba Mån 8-16, Tis 8-16.
Det var väl en bra deal!?:)

Så nu har jag en helt oplanerad helg framför mig, hur skönt som helst. Det är så lätt att planera in alldeles för mycket saker på helgerna annars.

Ikväll får vi dock lite besök, R.s bror och hans kompis är i Sthlm på mässa, så dom skulle kika förbi på lite mat. Sen antagligen bio i morgon.
Lagom mycket planering! :)

Vad ska ni hitta på i helgen?

Var ju på Gröna Lund igår föresten, grymt roligt var det!
Det regnade en del så vi var i princip själva! Men vi hade roligt ändå, tror nästan vi han med alla atraktioner på 3 timmar! :)
Provade nya Insane (den första bilden), skulle nog beskriva den med ordet Skräckblandadförtjusning, bra ord! :)


Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Härligt med en oplanerad helg. Kan vara skönt emellanåt;)



Kram på dig

2009-09-04 @ 18:47:03
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0