Blodgivare

Jag var och lämnade blod lunchen idag, blodbussen står här precis utanför. Jättesmidigt! Jag har gjort det ett par ggr. förut men nu var det länge sen.
Tycker det är ett jättebra sätt att få hjälpa till. Det går enkelt, smidigt och snabbt för dig som lämnar och är en otrolig hjälp för den som behöver blod! Sverige har blodbrist så jag tycker alla som kan ska lämna blod!


+ att jag fick med denna fina hem, Iittala Mari Mekko, man får alltid en liten gåva när man lämanr blod!

En liten tankeställare! ♥

Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Vilken fin gest! Har faktiskt funderat på att lämna blod flera gånger, men har aldrig tagit tag i det och gjort det. Men jag får kanske tänka om...:)



Kraam

2009-09-07 @ 22:44:12
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Cicci

Har länge funderat att man skall lämna. Men det har aldrig blivit av. Får väl ta mig i kragen och gå dit, och kanske får jag också en fin present.



Kramar

2009-09-08 @ 21:54:17
URL: http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0