Frukost

Kan dagen börja bättre än med en riktigt bra och god frukost?

Jag tycker frukosten är det bästa målet på hela dagen och ibland skulle jag vilja att dagens alla mål bestod av frukost!:)
Just nu har jag hittat en ny favorit som jag tänkte dela med mig av.

Du behöver detta:

 

Häll upp filen (jag föredrar ekologisk, naturell) i en djup skål, hacka äpplena i bitar och lika så hasselnötterna. Strö över kanel efter behag och liiite socker.

Och resultatet blir:



Verkligen enkelt, jättegott och rätt nyttigt! Perfekt på vardagar!

Vad äter ni till frukost?


Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Vilket bra tips:D Ska jag testa någon dag.



Kraam

2009-09-09 @ 12:19:18
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0