Jag Har Inte Gett Upp Än

Hej mina kära bloggvänner!

Vilken dålig bloggare jag har vart, men förra veckan var milt sagt kaotisk.
Jag har helt enkelt inte hunnit blogga + att våran dator hemma går långsammaren än en snigel.

Men nu är jag tillbaka igen, jag har verkligen längtat efter att få blogga, börjar nästan få abstinens, haha!

Ska inte tråka ut er allt för mycket, men kan berätta lite kort vad jag egentligen gjorde förra veckan.

Det roligaste var att min älskade vän C gifte sig i lördags. Vilke sagobröllop, dom strålade verkligen! Så mycket av förra veckan gick åt till förberedelser, små detaljer som ska fixas, tal som ska förberedas, ja, ni vet hur det är. Och när det är nägon så nära vän vill man ju att allt ska bli mer än perfekt! Lite små strul blev det, men till slut blev allt jättebra!
(Hjälp, vill inte ens tänka på hur det ska bli när jag själv ska gifta mig, haha! :) )

Sen hade jag utbildning förra veckan, har inte berättat så mycket om mitt jobb, men jag jobbar iaf för ett av sverige största säkerhetsföretag. Jag bär vapen i tjänsten, så förra veckan gick jag en vapenutbildning, vilket innebar en hel del pluggande.

Sen firade jag och min älskling R 2 år + att han fyllde år. Så på morgonen blev det frukost på sängen med nybakat bröd och på kvällen åt vi på en Italiensk restaurang i Gamla Stan. Verkligen ett jättemysigt ställe! Ristorante da Peppe heter den, kan jag verkligen rekomendera.

Sen var vi på middag hos ett par vänner i Hammarby Sjöstad, jag vill också bo där!!!, skönt avbrott mitt i veckan att bli bjuden på middag hos goda vänner!

I fredgas åkte jag till den blivande bruden och tog hand om henne. Vi fixade med det sista, drack vin och åt ost & kex.

Det var min vecka de! Ni ska få se bilder från bröllopet sen.

Så, nog skrivet om det.

Igår var jag ledig. Tillbringade fm. i tvättstugan och em. med M på stan. Hon köpte en Nespresso, så ni kan ju gissa vad som står högst upp på min önskelista nu!!!



Den här skulle passa så bra på min köksbänk! ;)


Ikväll blir det Gröna Lund med några vänner!

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Du har haft en minst sagt fullspäckad vecka hör jag:)

Vad kul med bröllop. Vill jag med gå på;)



Ha nu en fin torsdagskväll

kram

2009-09-03 @ 19:48:14
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0