Lite Nytt

Både till köket och till mig! :)

Hoppas ni haft en bra dag!

Själv har jag jobbat 7-15.30, välidgt bekväma arbetstider! Dock jobbar jag alldeles för nära Kista Galleria så jag kom ändå inte hem "i tid"! Så skönt att gå där och strosa när man inte har bråttom hem.
Vi ska ut i morgon med jobbet så jag passade på att inhadla lite nytt. Alltid roligt att komma hem med påsar!:)
Det blev ett par jeansleggins, ett av mina favoritplagg, en svart tröja (bra basplagg), en sjal och ett armband. Jag är väldigt förtjust i sjalar och tycker det är roligt att snygga till en outfit med roliga accessoarer! I helgen när vi va i Småland fick vi också en försenad födelsedagspresent, ett kökskir bestående av ett förkläde, en grytvante och en handduk. Jättefint!
Har inte så mycket att skriva idag, så ni får lite bilder på mina inköp istället!

God Natt!


















Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Vilka fina saker du har inhandlat! Gillade sjalen och kaffekoppen på sista bilden. Häftig och annorlunda design:)



Sov sött /Kraam

2009-09-16 @ 22:38:32
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0