Lördag

..men inte helg!

God Morgon!

Jag anar att dom flesta av er sover fortfarande! Själv har jag varit vaken i 5 timmar redan, 04.15 ringde klockan och jag har nu jobbat 1/4 av dagens arbetspass. "Bara" 9 timmar kvar! :)
Just när klockan ringer och man måste släpa sig upp en lördag när man vet att alla andra ligger och sover, och dom man möter på tunnelbanan inte precis har gått upp utan snarare inte gått och laggt sig än, då känns det väldigt segt. Men sen tänker jag på att jag är ledig mån, tis, fre, lör, sön nästa veckan, och att lönen bli några kronor mer så känns det rätt okej ändå. När man väl är här och har kommit igång är det ändå inte så farligt.

Det är en underbar höstdag idag, ta vara på den och njut av solen! ♥





Update:

Nu har halva dagen gått, tiden går rätt fort! Lagom mycket att göra. Har hunnit vara ute och gå en sväng på fm, har en del fördelar på jobbet ändå! :)
Ikväll ska älsklingen på bio så jag får en hemmakväll för mig själv, tycker det är skönt att få rå om sig själv ibland!

Vad hittar ni på denna soliga lördag?

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra ikväll. Hemmaspa kanske? Laga en god middag och kolla på tv? Inreda lite kanske, R har satt upp hyllorna vi handlade på IKEA här om veckan till arbetsrummet, så det måste snyggas till! För att inte glömma bloggen!:) Kommer i vilket fall som helst inte ha några problem med att sysselsätta mig ikväll i alla fall!

Nu är det snart lunch här! Ni äter väl frukost gissar jag! ;)

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0