Snart Över

Nu är mina 7 arbetsdagar snart över. Bara 9 timmar kvar! Detta är helt självförvållat, så det är inte alls synd om mig egentligen. Men trött är jag ändå. Ska bli så skönt med några dagars ledigt och sen långhelg nästa helg.

Kvällen igår blev inte alls som jag hade tänkt, blev varken inredning, middag eller hemmaspa. Jag fick lite ont i huvudet på vägen hem, sen blev det bara värre och värre, så jag gick och la mig vid 21.30 med migrän liknande huvudvärk! Jag hann i alla fall ta en lång, skön dusch, laga en lättare middag och kolla på tv en stund, men det var också allt min kväll bestod av.
Blev riktigt glad när jag kom hem igår, min älskling hade storstädat hela lägenheten + satt upp våra nyinköpta gardinstänger och satt upp gardiner. De va så fint hemma och luktade så friskt och rent. Vi har varken haft gariner eller gardinstänger sen vi flyttade in, vilket har sett ganska tomt och tråkigt ut, så det blev verkligen jättebra när dom kom upp. Nu känns det mycket hemtrevligare!:)

Nu sitter jag här och hoppas på att dagen ska gå lika fort som igår. Lika fint väder idag så jag ska passa på och vara ute så mycket jag kan nu när jag har möjlighet.
Ska bli så skönt när den här arbetsdagen är över. Ikväll blir det en mysig hemmakväll med R, med en god middag och film! Låter bra tycker jag!=)

Ha en bra dag! ♥


Det blir film med dessa 2 herrar ikväll,
Dum Dummare,
kan det bli annat än bra? =)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Håller verkligen med dig att det är mkt mer hemtrevligare när man har gardiner. Jag kan gärna dela med mig receptet. Jag upp det inom de närmsta dagarna på bloggen.



Kram

2009-09-20 @ 11:14:47
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Livet hemma hos Linda

Vad snällt av sambon att storstäda och fixa:D Skönt att få upp gardiner oxå, det gör stor skillnad.



Du får ha en fin tisdag

Kramar

2009-09-22 @ 07:55:18
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0