En tripp till USA


Helgens födelsedagsbarn, Gangster Anna!


Årets kanske sista grillning och firande av födelsedagsbarn nr. 2. Även familjens nyaste medlem, Noelle.


Tisdag 24 augusti

Så var det tisdag och förra veckans två lediga dagar passerade ovanligt fort. Kanske var det för att hela helgen var fullplanerad med olika aktiviteter?
Fredagskvällen stod för den lugnare delen av helgen. Jag och sambon nyinvigde våran hemmabio som inte kommit upp i huset förens nu. Sen jag och R blev tillsammans uppskattar jag verkligen bild och ljudkvalitet på ett annat sätt. Själv hade jag kanske inte valt att spendera mina pengar på ett hemmabiosystem, men jag måste erkänna att jag inte direkt har något emot att min sambo gärna gör det! :) Det är verkligen en sak som jag ser fram emot i höst, mysiga filmkvällar. På lördag fm. åkte jag in till stan för att hinna med en fika med Linnea som var på snabbvisit i Sthlm. Hon bor vanligtvis i Karlskrona så vi ses inte speciellt ofta, så man får passa på när tillfälle ges.

Väl hemma igen efter lunch åkte vi direkt till Köping för att fira en nybliven 25-åring. Temat var USA med allt var det innebär! Det var alltfrån frihetsgudinnan och Marge Simpson till hamburgare och american cupcakes. Det var verkligen en välordnad och rolig fest, mer temafester önskas! TACK Anna för en supertrevlig kväll!

Söndagens spenderades hemma hos mamma & pappa tillsammans med hela familjen. Vi grillade och passade på att fira min R lite i förskott då han fyller år imorgon.

Sammanfattningsvis en riktigt mysig helg med familj & vänner, vad vore livet utan dom?

Hoppas ni haft en lika trevlig helg som mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0