Back In Business


Härliga sommarminnen!

Hej igen!

Det blev ett litet sommaruppehåll här i bloggen p.g.a. dålig internetanslutning och framförallt det fina vädret. Sommar är verkligen inte någon bloggsäsong, inte för mig i vilket fall.
Men nu är semestern slut, jag är tillbaka på jobbet och dagarna börjar bli svalare och mörkare. Då passar det mycket bättre att spendera tid framför datorn och uppdatera bloggen.

Men vilken sommar vi fick! Själv är jag väldigt nöjd med att jag precis lyckades pricka in mina semesterveckor då det var som varmast, bara tur förståss, men ändå! :)
Jag och sambon spenderade större delen av semester i vårt hus, som bara blir finare och finare. Vi har hunnit med en hel del som vi planerat att göra men givetvis har vi inte bara jobbat på semestern. Vi har njutit i fulla drag av det fina vädret, badat, grillat, åkt på utflykter, besökt vänner och haft vänner på besök. Allt man kan önska sig på en semester. Dock kunde den vart lite längre, jag tog nämligen "bara" ut 3 veckor denna sommar. MEN, jag har en hel veckas semester i september att se fram emot i stället. Så jag ska inte klaga!

Sommaren var verkligen fantastiskt på många sätt, men ändå tycker jag det är skönt att vara tillbaka i vardagen igen. Enligt mig ligger den bästa tiden på året precis framför oss, sensommaren och hösten. Det är så mycket som händer den här tiden och mycket att se fram emot dom kommande veckorna och hela hösten.
Så roligt att äntligen få läsa alla favoritbloggar igen också. Kul att se vad ni hittat på för roligt på senaste och inspireras på olika sätt.

Inte långt kvar på denna arbetsdag nu, skönt. Efter jobbet skall jag bege mig in mot stan för mitt första möte med en osteopat. Jag har en del problem med ryggen som jag hoppas kunna få hjälp med ordentligt. Har blivigt rekomenderad att testa osteopati och hoppas verkligen att detta kan vara något för mig.
Någon som har erfarenheter?

Sen ska det hem och förberedas, men för vad får ni se imorgon! :)

Hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0