Tisdag 17 Augusti











Helgens bröllop i bilder!

Äntligen fungerar det att ladda upp bilder igen, försökte flera gånger igår men det ville sig inte alls. Ovan ser ni lite bilder från helgens bröllop. Det stårlande bruparet, Capella Ecumenica, brudparets vackra båt, dukningen som matchade kvällens tema marint, bröllopspresenten som jag pysslat ihop innehållande 4 st. iittala rödvinsglas, den utsökta förrätten och så jag och fästmannen på ett litet hörn redo för kvällens festligheter.

Dag två denna vecka spenderas som vanligt på jobbet, händer inget speciellt denna tisdag. Sambon ska iväg ikväll och planera en svensexa så jag ska passa på att njuta av lite egen tid, otroligt skönt emellanåt. Det blir nog att planera lite för helgen som kommer. Vi ska på 25-års fest med USA-tema, vilket betyder att vi måste klä ut oss. Är i stortsett säker på vilken outfit det blir, men det finns några detaljer som måste fixas. Det är inte varje dag man går på maskerad, så detta ska bli riktigt roligt. Avslöjar dock inte mina planer än.

Vill passa på att gratta min Anna idag också! Det är nämligen hon som håller i festen på lördag, men hennes riktiga födelsedag är idag, 17 augusti! G R A T T I S älskade vän på 25-års dagen! På lördag ska vi fira dig ordentligt! ♥

Nu ska jag passa på att dricka lite kaffe innan jag återgår till eftermiddagens arbetsuppgifter!

Hoppas ni har en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Linda - Inspiration, Inredning, Design

Vad kul med bröllop och vilka vackra bilder!



Hoppas du har haft en fin dag

/Linda

2010-08-18 @ 16:38:53
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0