4 Februari 2010



Mysig kväll hemma hos Malin igår!

Hur mår ni denna torsdag? Hoppas fint!

Kvällen igår spenderades hemma hos min vän Malin i hennes otroligt mysiga lägenhet. Det bjöds på hemgjorda semlor, nesspresso och en mysig brasa i kakelugnen (jag skulle också kunna tänka mig en kakelugn i min lägenget!:)). En riktigt trevlig kväll med andra ord.

Ikväll väntar ännu en trevlig afton. Vi får nämligen middagsgäster.
De blir att skynda sig hemefter jobbet för att fixa & trixa tills dom kommer. Kvällens middag består av pasta med spenat & solroskärnos med räkor i örtsås. Mm, det är en ny favorit hemma. Lite festligare men väldigt enkel att laga! Kanske blir det en efterrätt också, om jag kommer på något bra! Har ni något förslag?

Nu ska jag göra fika till min konferensgäster!

Ha en riktigt, riktigt skön torsdagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0