MÅNDAG

 

http://www.magisso.com


Denna nya vecka börjar med klarblå himmel & sol. Kan det blir bättre?
Fick åka till jobbet ovanligt tidigt i morse då SL, som vanligt, har problem med sina tåg i dessa kalla och snöiga tider. Dock ingen idé att göra någon längre utläggning om de, det är som det är helt enkelt. Klarade mig dock lindrigt undan och kom till jobbet i god tid. Skönt att slippa stressa i alla fall.

Har en relativt lugn dag på jobbet idag, har några fakturor att attestera och några små beställningar att göra. Annars är det tomt på dagens schema, vilket känns skönt efter förra veckan som var allt annat än lugn.
Men det är de som är så roligt med det här jobbet, att alla dagar ser olika ut, det är så ett jobb ska vara.

På bilderna ovan ser ni någon som jag tror skulle passa mer än bra i köket. Otroligt snygg och framförallt praktisk design från Magisso, jag älskar praktisk design, det funkar inte att bara ha saker som ser bra ut. Dom övre bilderna är en "tårtspade", ni kan se här hur den fungerar, en perfekt bit varje gång. De nedre bilderna visar en disktrashållare, vet inte hur det är med er, men själv tycker jag det ser så tråkigt ut att ha den hängande på kranen, och något annat riktigt bra ställe finns det inte att ha den på, inte i mitt kök i alla fall. Så detta ser ut att vara den perfekta lösningen, jag hoppas på det. På deras hemsida finns återförsäljare, och bl.a. Cervera på Regeringsgatan säljer dessa snygga & praktiska lösningar till köket, så det får nog bli en tur dit framöver.

Nu är det lunch här för min del, sen blir det att ta tag i så kallat "pappersarbete".

Önskar er en fin måndag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Den tårtspaden vill jag ha!! Vilken smart uppfinning. Aldrig mer behöver man sucka över trasiga tårtbitar om man har en sådan;)



Hoppas du har haft en bra dag

Kram på dig

2010-02-22 @ 17:57:15
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0