Vitt Vitt Vitt



Bilder från idag när vi var ute på promenad, så fint med snön
överallt. De här är ett litet kolonilottsområde mitt i stan, riktigt
mysigt med alla små hus som ligger inbäddade i snön.

Go Kväll!

Helgen börjar lida mot sitt slut och en ny vecka ligger framför. Själv ser jag fram emot att gå till jobbet i morgon, trivs verkligen bra på min nya tjänst.

Hur har eran helg vart?

Min helg har bestått av goa vänner, god mat & massa snö.
I fredags var vi hembjudna till J & J på middag, skönt att få gå bort och inte behöva tänka på något.
Igår var det dags för schlager, D & L kom över för att göra oss sällskap, och Morris förståss. Hanvar dock inte alls så intresserad av varken schlger eller OS. Det blev lite snittar, en varm smörgåstårta och After 8 till kaffet. Vi hade en riktigt rolig kväll med schlager och spännande OS. Både guld & brons blev det, vilken svenska killar & tjejer vi har!
Idag blev det en lång sovmorgon, solen lyste när vi vaknade så vi tog en promenad i det fina vita landkspet efter frukosten. När vi kom hem blev det gott fika med varm choklad & kanelbullar och sen älggryta till middag. En allmänt mysig dag.
Det blir en fortsatt lugn kväll i soffan för att ladda för den nya veckan.
Den enda hålltiden blir skidskytten för både herrar & damer! Mer OS alltså.

Hoppas ni haft en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0