½ Förlovningsdag


Den 6/7 2009 förlovade vi oss

I tisdags, den 6/1, firade vi vårat första halvår som förlovade.
Det är konstigt hur fort man vänjer sig. Jag har levt 23 år utan ring på fingret och 6 månader med, ändå infinner sig en väldigt konstigt känsla varje gång ringen inte sitter där på mitt vänstra ringfinger, dom få gågner det nu händer. Skulle behöva lämna in ringarna för gravering, men det är verkligen något jag dra mig för, bara tanken på att vara utan ring flera veckor känns jobbig.
Å andra sidan är ringen ändå "bara" en symbol, en väldigt fin sådan, min fästman och hans kärlek finns ändå alltid vid min sida, oavsett ring eller inte.
Vi firade väldigt enkelt med en mysigt hemmakväll och 3-rättersmiddag som bestod av,

~ Förrätt ~
Toastskagen alá Morberg

~ Huvudrätt ~
Grekisk Moussaka med Grönsallad

~ Efterrätt ~
Sommarbär med Vitchoklad och Turkiskyoghurt

Tiden går verkligen for och snart firar vi 3 år tillsammans, men ser fram emot många, många fler.


Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Grattis till er!!



Hoppas du får en bra helg och en trevlig lördag

KramKram

2010-01-09 @ 14:04:07
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0