2009 / 2010


En av höjdpunkterna 2009, huset som blev vårat och som vi nu håller på och renovera.


Redan har vi hunnit med 8 dagar på år 2010, det nya decenniet.
Vid den här tiden förra året hade jag ingen aning om vad 2009 skulle innehålla, och att det nu ligger ett nytt år framför mina fötter känns onekligen spännande!
2009 var för mig ett väldigt händelserikt år;

- Jag & R flyttade till en ny lägenhet i Årsta i Sthlm. Där vi fortfarande bor kvar och trivs väldigt bra.
- Jag bytte jobb
- Jag och R blev, hyffsat spontant, husägare
- R friade till mig
- Min bästa vän gifte sig
- Vi gjorde en otrolig resa till Florida, USA
- För att inte tala om alla underbara och roliga studer med vänner & familj, det är dom stunderna som förgyllt mitt år

Men nu ser jag fram emot ett nytt år med nya upplevelser och det är redan full fart.
Nyår blev inte sådär glittrigt och glammigt som jag hade hoppat, pga. jobb. Men jag fick en god 3-rättermiddag när jag kom hem till Köping på kvällen och 12-slaget fick jag fira med mina närmaste vänner och fyrverkeriet, så det blev väldigt bra ändå!

1.a helgen på året spenderades i Småland tillsammans med R i vårat hus. Vi fortsatte med vårt lilla renoveringsprojekt. Nu är väggarna spaklade och slipade och även en vit renoveringsduk är uppsatt. Så nästa gång blir det att måla, det är verkligen roligt att se att det går framåt. Ska försöka lägga upp bilder som jag lovat så ni får se hur det går med vårat projket.

Det har blivigt många turer till min hemstad på senaste, 5 ggr på 2 veckor närmare bestämmt, det är verkligen skönt att ha så nära hem till familjen. Senaste besöket blev i tisdgas för att fira pappa som fyllt år. Ett kort men mycket trevligt besök, även uppskattat tror jag! :)

Jag är inte så mycket för att ha nyårslöften, då det ofta bara blir något som tynger mig om jag inte klarar av att uppfylla det.
Dock ska jag ändå ha ett i år; Spendera mer tid med mina nära & kära!



Kommentarer
Postat av: AC

Tjiho!! bästa löftet någonsin! Jag tar gärna del av den tiden...!! =)

2010-01-08 @ 17:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0