Äntligen Fredag


Igår blev det ett biobesök med tre stiliga herrar, Mr. Robert Downey Jr,
Mr. Jude Lawe och Mr. R, min älskade fästmann!

Så var det äntligen fredag, och idag har den riktigt fredgaskänslan infunnit sig för första gången på länge. Det ska verkligen bli skönt att packa ihop och gå hem om en liten stund.

Det har vart dåligt med bloggande i veckan då det har varit relativt fullt på schemat, det har helt enkelt inte funnits tid. Eller ja, tid finns det alltid, men det handlar om att prioritera. Och dom få timmar jag har vart hemma i veckan har jag prioriterat på annat!

I måndags var det mys med familjen, i tisdags möte med jobbet, i onsdags fika med vänner och igår bio. Det är alltid roligt när det står saker på schemat, men just nu ser jag fram emot en lugn oplanerad fredagsmyskväll!

I morgon blir det fart och fläkt igen, min duktiga CH har tagit examen från lärarprogramet och i morgon blir det således examensfest, med betoning på fest! :) Jag är så stolt över dig vännen!

Vad hittar ni på i helgen?

Dags att packa ihop här och bege sig hemmåt.

Äntligen fredag, äntligen helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0