T G I F

Om ni bara visste vad jag fick tänka till när jag såg den förkortning första gången, kunde inte alls förstå vad dessa 4 bokstäver kunde betyda. Nu vet jag mer än väl! :)

 
 

Men det är inte vilken fredag som helst, det är den 15 januari och tillika Tulpanens Dag! Tänk att dessa vackra blommor har en alldeles egen dag, det tycker jag dom är väl värda.
Bilderna ovan är från Keukenhof, en park som ligger utanför Amsterdam i Nederländerna. Så otroligt vackert.
Där skulle jag kunna tänka mig att gå runt en ljummen & solig vårdag.
Det blir definitivt en weekendresa till Amesterdam, om inte i vår så en annan gång.

Slutade redan vid lunch idag, så jag har haft en skön eftermiddag hemma. Nu ska vi städa av lägenheten, sen blir det frdagsmys. Senare ikväll ska jag eventuellt möta upp några vänner inne i stan och ta ett glas vin, det blir en mysig start på helgen.

Hoppas ni har en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0