Tjugondag Knut


Jag äter mer än gärna semlor redan nu och helst ända fram till påsk.
Bild: http://cultdesign.blogg.se

Idag dansas granen ut och julen är över för denna gång. Fast hemma hos oss fick granen flytta ut på balkongen redan innan nyår i väntan på att köras bort. Den fick alldeles för lite vatten eftersom vi var borta en hel del över jul och var därför inte alls rolig att ha kvar inomhus.
Ikväll packas även resterande julkreationer ner i lådor för att sedan flytta ner i förrådet tills det är dags igen.
Väldigt skönt kan jag tycka, julen har liksom gjort sitt!

Nu ser jag fram emot en ny del av vintern med mer snö, minusgrader, gärna en resa till svenska fjällen, skidåkning & semlor. Har även ett dop att se fram emot den närmsta tiden.

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Så gott det ser ut med semla då:)



Sv: Ansiktsbehandlingen var helt gudomlig. Fick massage som jag höll på att somna av;)



Kram

2010-01-13 @ 12:35:23
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0