Välkomen Vardag

 


Foto: Personligalmanacka.se


Måndag 18/1 2010, vardagen är här igen med blandade känslor. Alla helger är slut och det dröjer nu några veckor innan många av oss får några lediga dagar igen. Förutom helgerna då.

Som vanlig när det blir ett nytt år blir man, eller i alla fall jag, lite extra uppstyrd och man vill ha koll på allt. Så en ny almanacka är nästan ett måste. Det är så roligt att få fylla dom tomma bladen med spännande aktiviteter.
När vi besökte stan i helgen inhandlade jag en ny almanacka för 2010, men känner nu när jag haft den några dagar att jag inte är helt nöjd. Kom då på att jag hört tala om att man kan göra en egendesignad almanacka och ramlade då in på den här sidan: http://www.personligalmanacka.se/. Och nu mina vänner är jag helt såld, en sånhär måste jag bara ha. Jag gillar personliga prylar så denna kommer passa mig perfekt.

Gå in och gör en du också! :)

Mitt arbetspass börjar närma sig sitt slut så jag ska snart bege mig hemmåt. Ikväll blir det storhandling, i övrigt inga planer.

Hoppas ni fått en bra start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har haft en, men jag var inte så duktig på att använda den så pengarna i sjön för min del. Hoppas du lyckas bättre! :)

2010-01-21 @ 18:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0