Vecka 4


En tidig morgon, tänk att få vakna varje morgon med denna utsikt!
Kyrkan där lilla E döptes var ljus & vacker!


I lördags njöt vi av en blåhimmel & soool!

Vårt lilla projket, ena bilden är tagen i fredgas innan vi började och
den andra precis innan vi åkte hem igår. Är så nöjd med resultatet!
(Ni ska få se sen hur det såg ut från början.)


Hej Bloggvänner!

Har verkligen försökt blogga i helgen, men utan att lyckats tyvär. Har spenderat dom senaste dagarna i Småland och än har vi inte lyxat till det med internet i huset! :) Istället försökte med mobilen, men det ville inte alls fungera. Där av dom uteblivna inläggen.

Vi har i vilket fall som helst haft en mysig och intensiv helg i våran lilla stuga. Vi åkte ner redan torsdag kväll efter jobbet. Fredagen gick åt till att sätta fädigt väven på väggarna, slipa och måla. R spenderad sedan kvällen tillsammans med grabbarnagrus och jag & C hade en lugn fredgakväll med Let´s Dance. Efter en veckas jobb och en dags renovering var det skönt med en lugn hemmakväll.
Lördagen spenderades i Sävsjö med barndop (mitt första) då R.s brorsdotter döptes. De va en fin stund i kyrkan och sedan middag med familj & vänner.
Igår gjode vi klart det sista med sovrummet som kunde göras nu, så nu återstår bara att lacka golvet och sätta in nya lister. Det är så roligt att se resultat, speciellt när man gjort allt själv!

Ikväll har min kära familj vart här! Vi åt Italienskt på en av våra favorit restauranger. Fästmannen, brorsan och min far spenderade sedan kvällen på Hovet med hockey medans jag, mamma & svägerskan har vart hemma och bara mysigt! Avslutade kvällen med en fika här hemma med semlor som föräldrarna fått släpa hit ändå från favoritkonditoriet i Köping, så gott!

Dags att säga god natt!
Önskar er en härlig tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0