Sommar, sommar, sommar...







Härliga bilder från min midsommar i Falun och även en bra sumering av sommaren hitills. Sol, bad,
jordgubbar, goda middagar och härliga vänner.


Sitter på mamma & pappas altan hemma i Köping och njuter av den ljumma juli natten. Vi kom hit igår, jag och R. Vi började våran semester för en vecka sen och vi njuter i fulla drag. Tvivlar på att vi kunnat få en bättre start på semestern. Detta är även anledningen till dom glesa blogginläggen. Vi har spenderat våran första semestervecka i huset i Småland och där är internetteckningen nästan obefintlig, och även om jag haft tillgång till internet så har jag inte haftnågon lust, värmen gör mig allt annat än bloggsugen. Men denna ljuva kväll kännde jag för att ge er ett litet livstecken.
Vi har som sagt fått en härlig start på semestern. Jag spenderade förra helgen i Kalmar tillsammans med mina vänner Frida & Sara. Vi solade, badade, åt och drack gott. På söndag kvällen lämnade jag F & S och åkte vidare mot Småland medans dom åkte vidare mot Öland och Gotland. Jag och R har pysslat i huset i veckan, solat, badat och firat 1 årig förlovningsdag med middag på Toftaholms Herrgård. Njutigt av sommaren helt enkelt. På onsdgaskvällen kom F & S på besök i Småland och vi fick ytterligare några dagar ihop. Vi solade ännu mer och åkte till Halmstad för att shoppa och äta gott. Efter att vi sagt hejdå till F & S på fredag em. packade vi ihop oss för att åka till Köping. Här har vi spenderat tid med mina föräldrar, min bror och svägerka. Kanske sista gången vi ses innan vi har en ny familjemeddlem. Längtar mycket efter mitt första syskonbarn och nu är det bara 2 veckor kvar till beräknad ankomst. Så spännande! Imorgon packar vi in oss i bilen igen och beger oss till Vansbro, någon ska simma, inte jag! Jag står vid sidan och hejar på!
Nu börjar det bli kyligt på altanen och det är dags för mig att sova, det blir en tidig morgon imorgon.

Jag hoppas ni har en skön sommar! Jag återkommer när internet finns! :)

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

åh, var du i Köping igår? Jag också!!!

2010-07-11 @ 12:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0