Bara en liten, liten skål...



Jag är, som ni kanske redan vet, löjlig förtjust i kungafamiljen (royalist, javisst!). Och jag är minst lika förtjust i den officiella bröllopsserien som tagits fram nu i samband med det stundande prinsessbröllopet. Tycker den är så fin och skulle mer än gärna köpa hem, om inte allt, så i alla fall något ur sortimentet. Mönstret känns klassiskt och mordernt. Godkända leverantörer är; Arvid Nordquist, Cloetta, Delicato, Ekelund, Frödinge Mejeri, Gustavsbergs Porslinsfabrik, Kiviks Musteri, Mema/GAB, Opto Design, Orrefors, Kosta Boda, Reijmyre Glasbruk,
Rörstrand, Skultuna, Svenskt Tenn, Upside, Weibulls och
Åhléns. Produkterna är försedda med den officiella bröllopsseriens sigill (bilden längst ner). Oficiella Bröllopss Faktum är att jag faktiskt fick en ask choklad från Cloetta och ett paket kaffe från Arvid Nordquist av min bror och svägerska när dom kom över och grillade en kväll förra veckan. Så samlingen har redan börjat! :)

Onsdag 16 juni 2010

Gårdagens date resulterade i ett restaurang besök. Det blev asiatisk buffé på en av mina favoritrestauranger, Pong, med sushi till "förrätt". Otroligt gott, men alldeles för mättande, att man alltid äter för mycket när det är buffé. Det var i vilket fall som helst väldigt trevligt att träffa Sara igen. Sara jobbar inom FM och är inblandad en del i bröllopet på lördag, så det var roligt att höra vad som händer behind the scenes. Lite lagom hysteriskt verkar det vara så det ska bli roligt att se allt på lördag!

Kvällen ser än så länge ganska oplanerad ut. Ska bara försöka få lite mer ordning hemma då jag väntar besök i helgen. Kanske även blir ett litet besök på IKEA så min kära vän får något att sova på, jag tänker att det kan vara trevligt! :)

Tänkte senare idag äntligen visa er hur vårat sovrum nere i stugan blev efter renoveringen som vi började med i höstas. Det är verkligen roligt att se bilderna på hur det såg ut innan och hur det ser ut idag, blir så glad av att se dom. Så håll utkik! :)

Önskar er en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0