Faster!





En kväll i november förra året var jag & Rickard bjuda på middag hemma hos min bror och hans fru.
Vi hade setts ganska mycket veckorna innan men ändå var dom väldigt angelägna om att vi skulle komma över en kväll så jag anade nästan att det var något speciellt. Nog för att man kan ses mycket utan anledning, men på något sätt märktes det att det var något. Så under middagen när vi sitter och pratar kommer vi in på ämnet bäbisar, vi pratade om ett par gemensamma bekanta som skulle få barn bara någon månad senare, och så säger Jenny, min svägerska "- och i juli är det våran tur"! Jag kunde knappt tro att det var sant, hon sa det jag så länge längtat efter att få höra. Min älskade bror och svägerska ska få en bäbis i sommar, och jag ska bli faster för första gången. Vi är bara 2 syskon, jag och min bror, så det känns extra speciellt.
På bilden ovanför har ni det lilla underverket, för nog är varje barn som föds ett under. Jag är så nyfiken på vem det är där inne och jag längtar till h*n är hos oss. I slutet av juli är det dags! (Men jag gissar på 4 augusti.) :)

Har ni några syskonbarn?

Dags för lunch här.
Hoppas ni har lika soligt och fint väder som vi har här i Sthlm idag!


Kommentarer
Postat av: Carling

host host glömmer du inte någon nu?!?! ;)

Så KUL!!!

2010-06-05 @ 00:16:48
URL: http://annacarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0