Fynd




Dessa fyndade jag när vi var nere i Ronneby i våras.

God Morgon!

Sitter på mitt kontor och försöker få något gjort, men varken kroppen eller hjärnan verkar vilja vakna helt till liv. Gick och la mig innan kl. 22.00 igår och hoppasde på att vakna utvilad när klockan ringde 06.00 imorse, men icke. Verkar behöva mer sömn än så för att ta igen mig efter helgen. Har en lugn dag på jobbet utan något större inplanerat på agendan. Skönt kan jag tycka rent spontant, fast kanske hade jag behövt lite fart och fläkt för att komma igång. Nu sitter jag här och blir ännu segare.
Har i alla fall något roligt att se fram emot efter jobbet, ska möta upp Sara inne i stan för en date. Det var alldeles för längesen vi sågs, så det är verkligen påtiden.

Kakfatet och assietterna köpte jag på en loppis i Ronneby i våras när vi var nere och hälsade på fästmannens syster och hennes familj. Assietterna är 16 till antalet och helt felfria, tror jag fick ge 60 :- för dom, nästan oförskämt billigt. Älskar dom verkligen och dom passar så bra nere i vårat lilla hus. Kakfatet var inte heller speciellt dyrt, 70 :- har jag för mig att det kostade. Ser fram emot att få servera små söta kakor på detta fat ute i trädgården i sommar, eller varför inte lite kex & vindruvor? 
Tänk vilka fynd man kan göra om man bara tar sig lite tid och går runt och letar!

Nehe, dags att ruska om sig själv, kallt vatten kanske kan hjälpa?

Hoppas ni fått en bra start på denna fina tisdag som faktiskt bjuder på sol!


Kommentarer
Postat av: Benita

Vilka fina fynd du har hittat dej! :-)



Tack för din kommentar hos mig. Värmer att höra. Nu har jag vägt in mig, titta gärna in!



Kram

Postat av: Linda - Inspiration, Inredning, Design

Tack snälla! Jag vi blev mer än nöjda med stolarna.



Vilket fint fynd du har gjort! Loppisar är alltid bra:) Det var möjligen inte på loppisen i Ronneby Brunnspark ni var på? Den har jag själv besökt några gånger och gillar skarpt:)



Hoppas du får en fin dag

Kram på dig

2010-06-16 @ 09:39:25
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0