I en annan del av...



Den har jag aldrig fått höra när jag säger vart jag kommer ifrån, eller? Jo, ett antal
gånger. Men jag tycker det är rätt roligt, jag är numer så stolt över min hemstad, Köping.
Tillskillnad mot tonåren när jag önskade att jag bodde vart som helst i Sverige förutom
Köping. Nuförtiden tycker jag mest det är mysigt att komma hem, hem till mamma & pappa,
till huset där jag växt upp och känner mig som mest trygg.

Åh, äntligen fredag mina vänner! Härligt, inte sant? Om jag har läst väderkartorna rätt så blir det ett strålande fint väder i helgen, åtminstonde där jag ska befinna mig. Jag ska tillbringa halva helgen hos föräldrarna i Köping och återstående halva hemma i Sthlm.
Det blir en kort visit hemma i Köping, mest för att se när fina Sofia & Fredrik gifter sig. Men också för att hämta lite nya krafter, vilket jag verkligen känner att jag behöver efter flytten. Det blir nog mest att spendera tid på altanen i solen, jag känner mig blek som en snögubbe och längtar verkligen efter att få lite färg. Annars har jag inga direkta planer. Åker tillbaka till Sthlm redan imorgon kväll för att sedan spendera söndagen, tillika Sveriges Nationaldag, tillsammans med min älskling.
Det känns som det kommer bli en jättebra helg!

Hur ser era planer ut för helgen?

Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0