Patricia ♥ Johan










Måndag!

Helgerna går så fort, speciellt när man har något roligt inplanerat. Helgens höjdpunkt var Patricis & Johans bröllop i lördags, nästan som en försmak av nästa helgs prinsessbröllop. Det var så vackert! Det var ett välplanerat bröllop med god mat, roliga tal och dans. Precis som det ska vara. Det strålade verkligen om brudparet och dom såg mer än lyckliga ut!
Vigseln hölls utanför Nässjö i en stor ljus kyrka medans festen hölls inne i Jönköping i en festlokal belägen i dom högre delarna av staden med en utsikt över det vanliga. Middagen bestod av en buffé med allt möjligt gott och en pannacotta med jordgubbar till efterrätt. Tårtan var fantastiskt god, kalddkaka- & hallonmousstårta. Efter brudvalsen byttes lång bröllopsklänning och bekväma skor mot kort bröllopsklänning och high heels, snyggt och passande till dansen som följde långt in på natten.
Tack Patricia & Johan för att vi fick dela eran dag med er!

Resten av helgen spenderades i huset, vi passade på att ta semester i fredags för att få lite extra tid. Jönköping ligger inte allt för lång bort från våran stuga, så det passade bra att åka dit och bo. Vi fick en del gjort både på övervåningen, där vi håller på att renovera, och i trädgården.

Det har vart en trevlig helg men känner att jag skulle behöva en dag till att vila upp mig på. Det har blivigt sena nätter och många mil i bilen.
Det får bli en tidig kväll ikväll så är jag förhoppningsvis piggare imorgon.

Nu ska jag ta tag i min arbetsdag!

Hur har eran helg vart?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0