Vårat Hem






Bilder: www.svenskfast.se


Våran älskade lägenhet som vi ska flytta ifrån!
Det känns så tråkigt att behöva flytta, vi har verkligen trivts i den här lägenheten.
Men för mig är det inte bara en lägenhet, det är mitt & Rickards första gemensamma hem. Ett hem är så mycket mer än bara tak över huvudet. I ett hem finns värme och trygghet. Där mitt hjärta finns där är mitt hem, och givetvis känns det extra speciellt att få dela det med någon.
Vi har ändå valt själva att flytta och vårt nya hus kommer innebära en massa nya, roliga och positiva saker, så när vi väl är på plats får vi börja bygga vårat nya hem. Det kommer ta ett tag, men det kommer bli jättebra så småningom.

Packningen igår gick väl sådär, av någon konstig anledning fanns det helt plötsligt massa andra saker jag var "tvungen" att göra. Men jag fick ihop 2 lådor i alla fall.
Ikväll står målning på schemat, vi har spacklat igen några skruvhål som nu skall slipas och målas. Bara smådetaljer så det är inget stort projekt, men det ska göras.

Nu ska jag återgå till mina arbetsuppgifter, har lite av varje att fixa med här!

Önskar dig en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej och tack för din kommentar i min blogg! Vad roligt, för då hittade jag ju till dig! :)

Vad fint ni bor! Nu ska jag kika runt lite här hos dig! Hoppas ni får en fin helg!

Kram Anna

2010-05-28 @ 23:01:40
URL: http://dromvillan2009.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0