Höstskor





Höstsko nr. 1 - Check!

Höstsko nr. 2 - Ett alternativ?




Höstsko nr. 3 - Ett annat alternativ?


Hej du!

Sitter och drömmer om en ny höstgarderob så här på torsdagseftermiddagen. Ingen annan årstid får mig så shoppingsugen som hösten. Helst skulle jag vilja slänga ut allt jag har och köpa A L L T nytt. Allt från strumpor till vinterjacka behöver uppdateras och bytas ut (Läs: inte alls nödvändigt egentligen, men det vore skoj). Jag har i alla fall börjat nedifrån - med skor. Dom vita streetskorna från Clou inhandlades för någon vecka sedan, passar perfekt såhär i början av hösten innan det blir allt för kallt och regnit ute. Sen skulle jag behöva något mer rejält, är inget större fan av att gå runt med blöta och kalla fötter så någon form av stövlar/boots behöver inhandlas. Just nu är jag sugen på ett par från Scorett, alternativ nr. 2. Gillar den lite tuffare stilen, även ett stort plus att till de allt för långa skaftet då jag inte har fått dom längsta benen i världen. Dom sistnämda skorna fick jag bara syn på av en slump, men jag skulle absolut inte tacka nej till dom!

Vad har Ni för skor i höst?

Ikväll får dom vita skorna bära mig mot Fridhemsplan. Det blir en kväll hemma hos min vän Malin. God mat, ett glas vin och idol = myskväll!
En kväll att se fram emot helt enkelt!

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra! par nr.1 har jag också vart och dregglat över... fast i svart tror jag. Love them! Bra köp!! I might follow you :)

2010-09-23 @ 17:51:39
Postat av: Carling

heh, jag igen - älskar dom, verkligen!

2010-09-23 @ 17:52:04
Postat av: Linda - Inspiration, Inredning, Design

Jag behöver också nya höstskor och är främst ute efter någon boots-aktig modell. Tycker dock det är så svårt att hitta en snygg modell som inte har skyhög klack och kostar skjortan. De du visar var ju jättefina!



Trevlig fredag

Kram /Linda

2010-09-24 @ 10:06:11
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0