Nedräkning






Det går fort att komma in i vardagen igen efter lata semesterdagar och det har redan gått 5 veckor sedan min semester tog slut. Med tanke på att jag hade en relativt tidig semester i år plus att jag bara tog ut 3 veckor känns det väldigt avlägset med sommar och semester. Då, i somras, var det ganska segt att komma tillbaka till jobbet när semestern var slut, när många andra precis skulle börja sin semester.
Men nu, när det börjar bli lite kyligare på mornarna, man har kommit in i alla rutiner igen och första höstmånaden är här, då känns det otroligt skönt att ha en hel semestervecka kvar. Nästa vecka närmare bestämt.
Tidigt på söndag morgon sitter nämligen jag och min bästa Anna på Arlanda och väntar på att få kliva ombord på ett flygplan som ska ta oss till sydligare breddgrader, nämligen till Egypten. Där finns ett 5 stjärnigt all inclusive hotell som bara väntar på att få besök av oss!
Nedräkningen har börjat:
3 dagar kvar!

Fina bloggläsare!

What a day! Har milt sagt mycket att göra idag och allt verkar inte vilja gå min väg. Känns skönt att tänka på att det bara är två jobbdagar kvar till semestern. Fick i vilket fall som helst en lugn morgon med mig själv och en stor kopp kaffe. Kände att jag behövde det med tanke på dagens schema.
Så; oavsett hur denna dag slutar så fick jag en bra start! Alltid något!
Har äntligen några minuters lunch mitt i allt kaos, kan tala om att lunch inte är någon självklarhet dagar som denna, phu!

Ikväll blir det att tvätta och skriva packlista, OM jag orkar. Men jag borde, det är ju trots allt ganska roliga sysslor såhär när man ska resa bort. Egentligen behövs det väl bara bikini, tandborste och en klänning! Eller? Det borde inte ta så lång tid att packa!:) Nåja, kanske det åker med något mer plagg om jag känner mig själv rätt.

Hoppas ni ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Weii Weii Weiiiii!! Två dagar till och vi är i heaven! =)

2010-09-03 @ 06:41:22
Postat av: Linda - Inspiration, Inredning, Design

Åhh vad härligt att komma iväg. Det ser ju helt underbart ut på bilderna.



Hoppas ni får en mysig och trevlig vecka

Kram /Linda

2010-09-03 @ 10:18:10
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0