Nora Noelle


Måndag 19 juli kl. 18.36 blev jag äntligen faster till Nora Noelle, min brorsdotter. Hon har verkligen vart
efterlängtad. Jag har vart väldigt förväntanfull ända sedan jag fick reda på att jag skulle bli faster,
men jag trodde aldrig det skulle kännas såhär. Det är otroligt stort att få en ny familjemeddlem och
jag är så otroligt stolt och lycklig över Noelle, min prinsessa. Tänk att jag måste klara mig utan henne en hel vecka!

Fredag, 3 september 2010

Tänk att det redan är fredag. Dagen igår var som sagt smått kaotisk så jag ser fram emot en lugn fredag utan några större planer. Somnade i soffan när jag kom hem igår så det blev inte så mycket med mina planer att skriva packlista och tvätta. Dock lyckades jag få en maskin tvättad i alla fall. Det blir väl att ägna fredagskvällen åt det istället, men det gör mig inte så mycket. Sambon ska bort ikväll och jag har inget annat speciellt för mig, förutom EM-kvalet i fotboll, inte att förglömma.

Imorgon blir det att packa och sen kommer mitt fantastiska resesällskap på eftermiddagen. Om ni bara visste hur mycket jag ser fram emot denna resa. Enligt väderkartorna ligger temperaturen mellan 35-40° i luften och 27° i vattnet, inte mig emot. Nu är det snart bara 42 timmar kvar, inte ens 2 dygn.

Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Sv: Tack så mycket för din fina kommentar! Det gör mig gott i hjärtat.



Häng på septemberutmaningen, det tycker jag allt ;)



Krams

Postat av: Malin

Hej Sandra!

Kul att läsa din blogg! halkade in på den när Anna hade länkat från sin sida... såg att ni verkar ha haft det fantastiskt på er semester!



grattis till att ha blivit faster! Det är ju fantastiskt! hon är så fin lilla Nora Noelle!



Önskar dej allt gott!

kram Malin Andersson, Emelies syster, skinnsberg du vet;0)

2010-09-19 @ 18:59:11
URL: http://ballamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0